December 23, 2010

Indeed -- I'm sure it was just an oversight

Via The Daily Caller:

CBS aired a grammatically incorrect book cover that read, “Desision Points: How I managed to go on eight years without making one good decision.”

A CBS spokesperson told Newsday that the false cover was aired by accident, and was the result of the network pulling a bad photo from the internet.

“Good catch: It’s a mistake no one could see because you’d have to freeze the frame to notice it. Another cautionary tale about the risks of the internet age – clearly, we have to be more careful when downloading material,” the CBS spokesperson said.

Layers and layers of fact-checkers, I believe someone once said the MSM has as opposed to Joe Six-Pack bloggers.

Uh huh.

Posted by Hube at December 23, 2010 07:25 PM | TrackBack

Comments  (We reserve the right to edit and/or delete any comments. If your comment is blocked or won't post, e-mail us and we'll post it for you.)

Post a comment









Remember personal info?